divendres, 30 de novembre del 2012

Aniversari Feliç!!!


Aniversari Feliç!!!

El mes passat va ser el meu aniversari, i es veu que aquest any he sigut molt molt molt bona, no em puc queixar!. Vaig tenir regalets molt chulos, pero un dels més especials va ser el de la meva mitja cabdellània, l’Anna, i la seva parella.

Dins d’una capseta moníssima venien un parell de bossetes de labors, super pràctiques i dessitjades, un moneder gran de click, una funda de ebook i un loogbook de submarinisme.



El moneder de click el faig servir per guardar tots els accesoris que vaig acumulant per fer mitja i ganxet, es preciós i la tela monísima.



La funda d’ebook es una pasada, tant la tela interior com les de fora son molt chules, i a part amb peixets, es un detallet de la nostre altre afició que també compartim, el submarinisme.



I que puc dir del logbook……. Només l’he demanat unes 5000 vegades aquest any, jajajaja es veu que han estat atents, jijiji.

Per tota la currada que ha tingut l’Anna i lo chulisim que es tot plegat només puc dir….

GRACIES!!!!!!


______________________________________


Cumpleaños Feliz!!!!!!!

El mes pasado fue mi cumpleaños, y se ve que este año he sido muy muy muy buena, no me puedo quejar!!!!!. Tuve regalitos muy chulos, pero uno de los más especiales fue el de mi media cabdellània, Ana, y su pareja.

Dentro de una cajita monísima venian un par de bolsitas de labores (super prácticas y deseadisimas), un monedero grande de click, una funda de ebook y un logbook de submarinismo.

El monedero de click lo hago servir para guardar todos los accesorios que voy acumulando de ganchillo y media, es precioso y la tela es monísima.

La funda de ebook es una pasada, tanto la tela interior como la exterior son muy chulas, y a parte con pececitos, un detalle de nuestra otra afición que también compartimos,  submarinismo.

Y que puedo decir del logbook...... Solo que lo he pedido como unas 5000 veces este año, jajajaja se ve que han estado atentos, jijiji.


Por toda la currada que ha tenido Ana y lo chulisimo que ha quedado todo solo puedo decir......


GRACIAS!!!!!!

dimarts, 27 de novembre del 2012

BOSSETA D´ESMORZAR DEL BIEL

Aquest any el Biel ha començat el cole amb una bosseta d´esmorzar nova!!
La roba la va comprar la seva supermama (la Laura) al Kutxikutxi i me la va donar amb la gran responsabilitat de fer-li una bosseta diferent a la que porten la resta de nens i nenes de la seva classe.
Li va agradar molt i la porta cada dia amb el tupper i l´entrepà dins (que és molt eco aquest nen).




Este año el Biel ha empezado el cole con una bolsa del desayuno nueva!!
La tela la compró su supermama (la Laura) al Kutxikutxi y me la dió con la gran responsabilidad de hacerle una bolsa diferente a la que llevan el resto de niños y niñas de su classe.
Le gustó mucho y la lleva cada día con el tupper y el bocata dentro (que es muy eco este niño).