dijous, 20 de febrer del 2014

COLOR AFFECTION

Aquest xal ha estat a la meva cua de “coses per teixir” pràcticament des del primer día que teixeixo i que el vaig veure, m´encanten les ratlles, què hi farem!

Al final entre unes quantes noies ens vam animar a fer-lo i aquí està mi resultat… en poc més d´un més, a les estonetes que teixeixo el vaig tenir llest, és molt facilet de fer!

La llana que he fet servir ha estat Alpaca de Drops gris claret y una altra gris fosc, i un taronja preciós de Greta and the Fibers, és una socks.

Me´l poso molt, m´encanta el resultat!!

Ana

_______________________________


Este chal ha estado en mi queue de “cosas para tejer” prácticamente desde el primer día que tejo y que lo vi, me encantan las rayas, que le vamos a hacer!

Al final entre unas cuantas chicas nos animamos a hacerlo y aquí está mi resultado… en poco más de un mes, en los ratitos que tejo lo tuve listo, es muy facilito de hacer!

La lana que he usado ha sido una Alpaca de Drops gris claro y otra gris oscuro, y un naranja precioso de Greta and the Fibers, una socks.


Me lo pongo mucho, me encanta el resultado!!

Ana




dijous, 13 de febrer del 2014

Plain and Simple Pullover

Fa més d'un any que el vaig començar, tot i que el vaig acabar ràpid ha estat en espera mesos incapaç de decidir-me pels botons, increïble!
 
He après molt!!!! Tot i que la part del tronc es tot en rodó al arribar a la part del coll i el rib vaig necessitar recolzament moral de la Begoña del Taller la Llana, per saber com fer-ho.
 
És fet amb una llana Cascade Socks comprada al Llanàrium, el color em te boja!!!








 

Hace más de un año que lo comencé, todo y que lo acabé rapidísimo ha estado meses en espera incapaz de decidirme por los botones, increíble!!!!

He aprendido muchísimo!!!! La parte del tronco se teje todo en redondo, al llegar a la parte del cuello y del rib necesité ayuda moral de la Begoña de Taller La Llana, para saber como hacerlo.

Está hecho con una lana Cascade Socks comprada en Llanàrium, el color me tiene loca!!!!

Laura

dimecres, 5 de febrer del 2014

Owls

Estic molt contenta amb aquest jersey. No m'ha semblat gaire complicat i he aprés molt amb ell. Està fet amb llana Cascade Heathers comprat al Llanàrium. El tacte és una pasada i vaig super calentona. Per ara només li he posat ulls a un mussol, m'agrada molt com queda amb tots però per ara no m'acaba de convéncer sentir-me tan observada, provarem amb un. 













Estoy muy contenta del resultado de este jersey. No me ha parecido muy complicado y he aprendido muchísimo con él. Esta hecho con una lana Cascade Heathers comprada al Llanàrium. El tacto es una pasada y voy supercalentita. Por ahora solo le he puesto ojos a un búho, me gusta mucho como queda con todos pero no me acaba de convencer sentirme tan observada, probaremos con uno.

Laura