diumenge, 15 de juny del 2014

POMME DE PIM CARDIGAN (o PIM PAM JAQUETA)

Quan la Laura va dir que la faria, que n´estava enamorada de la jaqueta, m´hi vaig apuntar ràpidament, la veritat és que és preciosa, i queda molt bé posada!

Ha costat una mica fer-la, perquè el patró no està gaire bé explicat, però gràcies a les estones de missatges entre la Silvi i la Laura, tot es va resoldre a la perfecció, jeje.

Ara per ara, no és per posar-se-la, fa molta calor ja... però de ben segur que a la que faci una mica de fred, serà de les meves preferides!

La llana és una Malabrigo Arroyo, comprada al Llanàrium, genial per treballar-la, molt suau i molt gustosa!

Ana
_____________________

Cuando la Laura me dijo que la haría, que estaba enamorada de la chaqueta, me apunté rápidamente, la verdad es que es preciosa, y queda muy bien puesta!

Ha costado un poco hacerla, porque el patrón no está muy bien explicado, pero gracias a los ratos de mensajes entre la Silvi y la Laura, todo se pudo resolver a la perfección, jeje.

Ahora mismo, no es época para ponérsela, hace mucho calor ya... pero seguro que a la que haga un poco de frío, será de mis preferidas!

La lana es una Malabrigo Arroyo, comprada en el Llanàrium, genial para trabajarla, muy suave y muy gustosa!

Ana































dijous, 5 de juny del 2014

SWAP PRIMAVERA 2014

Aquesta primavera he participat a l´intercanvi de l´SpanishSwap que organitza la Sig al Ravelry! Aquest ha estat el meu primer intercanvi, així que anava molt de novata! Però m´ha encantat, m´ho he passat pipa i de ben segur que repetiré!!

La meva sorprendedora m´ha tingut amb l´ai al cor fins al final, ja que pensava que era una altra, jajaj, i és que m´ha enganyat molt ben enganyada!! A més, ha resultat que em tenia més que calada, ja que el seu super regalàs és increïble, enorme i pensadíssim per a mi!

La Mawieva (Verònica a casa seva) m´ha enviat una pila de patrons virtuals de coses precioses que m´encantaria estar teixint ja mateix, llàstima la falta de temps, jeje. El xal és preciós! Ara ja fa caloreta, però de ben segur que l´1 de setembre ja el començo a portar! I les llanes... què dir de les llaneeees... que m´encanten i em fascinen, no paro de tocar-les, què suaus!

Moltíssimes gràcies Sig, per haver organitzat tot l´intercanvi, i requetemoooltes gràcies a la Mawieva per sorprende´m i regalar-me tantes coses boniques!

Ana
____________

Esta primavera he participado en el intercambio del Spanish Swap que organiza Sig al Ravelry! Este ha sido mi primer intercambio, así que iba muy de novata! Pero me ha encantado, me lo he pasado pipa y seguro que repetiré!!

Mi sorprendedora me ha tenido en vilo hasta el final, ya que pensaba que era otra, jajaj, y es que me ha engañado muy bien engañada!! Además, resulta que me tenía más que calada, ya que su super regalazo es increíble, enorme y pensadísimo para mí!

La Mawieva(Verónica en su casa!) me ha enviado un montón de patrones virtuales de cosas preciosas que me encantaría estar tejiendo ya mismo, lástima de la falta de tiempo, jeje. El chal es precioso! Ahora ya hace calorcito, pero seguro que el 1 de Septiembre lo empiezo a llevar! Y las lanas... qué decir de la lanaaas... que me encantan y me fascinan, no paro de tocarlas, qué suaves!


Muchísimas gracias Sig, por haber organizado todo el intercambio, y requetemuuuuchas gracias a la Mawieva por sorprenderme y regalarme tantas cosas bonitas!

Ana