Aquest concretament no sé quantes vegades li he emprovat mentres el feia, fins i tot el vaig arribar a desfer un cop quan ja estava casi acabat, crec que les talles no estan gaire bé en aquest patró.
M'agrada moltíssim el resultat, no és tan gran com voldria però no pensava tornar-lo a desfer, ja li tornaré a fer un altre l'any que ve. La llana es una Cascade 220, super calentona, comprada al Llanàrium.
Desde que comencé a tejer y "ganxillear" siempre me ha hecho especial ilusión hacerle cosas al Biel. Tengo que decir que es un regalo hacerle cualquier cosa, ya que todo lo recibe con mogollón de ilusión ya sea un muñeco o un jersey.
Este concretamente no se cuantas veces se lo probé mientras lo hacía, hasta lo llegué a deshacer una vez cuando casi estaba terminado, creo que las tallas no están muy bien en este patrón.
Me gusta muchísimo el resultado, no es tan grande como querría pero no pienso volver a deshacerlo, ya le haré otro el año que viene. La lana es una Cascade 220 super calentita comprada en Llanàrium.
Laura
Quina jaqueta tan preciosa!! I quin nen tan guapoooo!! Li queda superbé! Estic segura que la lluirà ben content al cole i presumirà de la jaqueta que ha fet la mama.
ResponEliminaPtons mil!
Ana
T'ha quedat molt bé, i el model està guapíssim.
ResponEliminaM'encanta la jaqueta! M'estan entrant ganes de fer-me una :)
ResponEliminaMoltes gràcies noies!! jo estic super contenta amb ella
ResponEliminaJo crec que el podrà aprofitar bastant :) Super maco!
ResponElimina