dijous, 6 de desembre del 2012

Regal per la Valeria



Des de què el Biel va començar a anar a l’escola Bressol i al Col·legi sempre hem tingut molta sort amb les profes. Ara fa uns dies va néixer la Valèria, la filla de la profe del Biel i vam voler tenir un detallet amb ella. Li vaig fer un sonall, tret del llibre "Amigurumi Two, de Ana Paula Rimoli", i uns peücs, els primers que feia. La llana és de cotó orgànic, comprat al Llanàrium.




Desde que Biel empezó a ir a la Guarderia y al Colegio siempre hemos tenido mucha suerte con las profes. Ahora hace unos días nació Valeria, la hija de la profe de Biel y quisimos tener un datallito con ella. Le hice un sonajero, sacado del libro "Amigurumi Two, Ana Paula Rimoli", y unos peucos, los primeros que hacía!. La lana es de un algodón orgánico, comprado en Llanàrium.

Laura

6 comentaris:

  1. Un regal preciós, segur que la profe del Biel va quedar encantada.

    ResponElimina
  2. Un detalle muy bonito, seguro que lo valora.

    ResponElimina
  3. Oooooouch!! Quina monada!! Segur que li va agradar molt!!
    Aquest any enlloc de pernils es porten els regals handmade per a les profes!
    Ptooons!
    Ana

    ResponElimina
  4. Hola!Me llamo Laura, soy madre de una niña de dos añitos. Os escribo para deciros que me encanta todos los trabajos que haceis. Estuve mirando todo, y encontre que teneis el Mic,el muñeco que tanto les gusta a los peques, y a mi tmb me gusta, pero me gusta echos a mano. Os escribi en la pagina dnd teneis la foto.Os queria comentar, si lo haceis y lo vendeis?es q estoy enamorada. Y me gustaria que mi hija tubiera uno para reyes.Gracias por todo. Mi correo es laura85cp@hotmail.com

    ResponElimina
  5. Oooooh, que mono. Segur que al profe li ha encantat.

    ResponElimina