dilluns, 11 de febrer del 2013

SAMARRETA DE TAURÓ

Per Nadal li vaig regalar a l´Enric una samarreta tunejada, jeje. La samarreta és una bàsica comprada a ECI, la robeta de taurons al Kutxikutxi... i la resta doncs ja veieu, un matí de feina i un resultat la"mar" de perillós!!

Para Navidad le regalé a Enric una camiseta tuneada, jeje. La camiseta es una básica comprada a ECI, la ropa de tiburones en el Kutxikutxi... y el resto, pues ya veis, una mañana de trabajo y un resultado la "mar" de peligroso!!

Ana



6 comentaris:

  1. M'agrada molt!!! Sembla mentida com pot cambiar una senzilla samareta...

    ResponElimina
  2. Es molt xula!! Ara ja ens coneixem ;), que be!

    ResponElimina
  3. Jo vull una!!!!!! Es super chula!! i ja que els centres de submarinisme es neguen en fer samarretes de dones les haurem de tunejar nosaltres, jajajaj.
    Petonarros guapa!

    Laura

    ResponElimina
  4. Ben divertida!
    He vist que t'has animat amb les dues agulles! I quinavpassada de jersei que li has fet al Biel! Jo també em vull passar a la mitja, passa que fa una mica de por...quina sort tenir a la Laia de Llanàrium a propet per anar-te orientant...
    Una abraçada

    ResponElimina