divendres, 27 de desembre del 2013

JERSEI ALGA



Fa molt i molt de temps que no faig un post... he estat una mica desconnectada del blog i del món virtual en general, no sé, tinc una pila de coses de postejar, però res... no veia el moment de posar-me! Suposo que va per èpoques...

Aquí teniu el Jersei Alga, de Veera Välimäki, un jersei preciós que em va encantar des del primer moment! Aprofitant que en un viatge a Suècia, vaig comprar unes llanes precioses a Göteborg, em vaig decidir a començar-lo.

La llana verda és una BC Garn, 100% seda, comprada a una botiga molt bonica i moderna: Strikk (tenen facebook, web, una pila de patrons i llanes que es poden comprar per internet), la llana marró és una CascadeYarns Heritage Solids & Quatro Colors, comprada a la meva botiga de llanes de referència, jeje... Llanàrium.

Si algun dia viatgeu a Suècia, aquesta botiga és un imprescindible!

La Laura em va ajudar a escollir la combinació de colors, perquè el volia de dos tons, i aquí està, trobo que m´ha quedat molt maco... a mi m´encanta!!

Prometo no trigar a fer el proper post... en tinc una pila!!

Ana

_________________________________


Hace mucho tiempo que no hago un post... he estado un poco desconectada del blog y del mundo virtual en general, no se, tengo un montón de cosas para postear, pero nada... no veía el momento de ponerme! Supongo que va por épocas...

Aquí tenéis el Jersei Alga, de Veera Välimäki, un jersei precioso que me encantó desde el primer momento! Aprovechando que en un viaje a Suecia, compré unes lanas preciosas en Göteborg, me decidí a empezarlo.

La lana verde es una BC Garn, 100% seda, comprada en una tienda muy bonita y moderna: Strikk (tienen facebook, web, un montón de patrones y lanas que se pueden comprar por internet), la lana marrón es una Cascade Yarns Heritage Solids & Quatro Colors, comprada en mi tienda de lanas de referencia,  jeje.. Llanàrium.
Si algún día viajáis a Suecia, esta tienda es un imprescindible!

La Laura me ayudó a escoger la combinación de colores, porque quería dos tonos, y aquí está, creo que me ha quedado muy bonito... a mi me encanta!!

Prometo no tardar en hacer el próximo post... tengo un montón por hacer!!

Ana





4 comentaris:

  1. T'ha quedat genial, m'agrada molt la combinació de colors.

    ResponElimina
  2. Nena! M'encanta el patró, m'encanta la llana i m'encanta la combinacio de colors pero sobre tot m'encanta com t'ha quedat!!!! Segur k un dia el faig.
    Laura

    ResponElimina
  3. T'ha quedat genial. A veure si un dia te'l veig posat :-)

    ResponElimina