dimecres, 15 de gener del 2014

BARRETS DE BEBES I NENS PETITS

A través d’una amiga que vaig conèixer quan apreníem a fer patchwork, vaig conèixer a Vanessa, una de les integrants del Lambada Estudi, un estudi fotogràfic del Prat fantàstic.

Va ser ella la que es va posar en contacte amb mi i em va fer una proposta… fer diferents gorros de bebè per fotografia de nounat.

El resultat ha estat tot un ventall de barretets petitons i diferents, m’ha encantat fer-los, sobretot perquè la Vanessa em va deixar molta llibertat de colors i estils, així que hi ha una mica de tot.

Les llanes són una mica de tot arreu, alguna del Llanàrium, alguna de l´Ifil i alguna de l´Ovillos.com.






















Aquest altre barret d’aviador l’he fet pel meu nebot Hugo, té un any i mig i li queda moníssim!! Jeje.


Ana

_________________________________


A través de una amiga que conocí cuando aprendíamos a hacer patchwork, conocí a Vanessa, una de las integrantes del Lambada Estudi, un estudio fotográfico del Prat fantástico.

Fue ella la que se puso en contacto conmigo y me hizo una propuesta... hacer diferentes gorros de bebé para fotografía de recién nacido.

El resultado ha sido todo un abanico de gorritos pequeñitos y diferentes, me ha encantado hacerlos, sobretodo porque Vanessa me dejó mucha libertad de colores y estilos, así que hay un poco de todo.

Las lanas son un poco de todas partes, alguna del Llanàrium, alguna del Ifil y alguna del Ovillos.com.


El gorro de aviador lo he hecho para mi sobrino Hugo, tiene un año y medio y le queda monísimo!! Jeje.

Ana

4 comentaris: