dilluns, 28 d’abril de 2014

Pomme de Pin Cardigan

Va ser amor a primera vista d'un que va fer la Silvi, em va semblar preciosa. La veritat es que no em vaig possar a mirar gaire el patró i clar, quan va arribar l'hora de començar em vaig adonar que era per un nivell una mica més abançat, jiji. Vaig estar a punt de deixar-la però la Silvi em va animar i ajudar a entendre-la. Total, que el resultat es una pasada i estic super orgullosa per lo que m'ha costat i per lo bonica que és, he aprés moltissim!!!!

La llana es Manos de Uruguay, que no havia fet servir mai. Es un plaer al tacte i molt gustosa a l'hora de portar-la posada.













Fue amor a primera vista de una que hizo Silvi, me pareció preciosa. La verdad es que no miré mucho el patrón y claro...., cuando llegó el momento de comenzar me di cuenta que era para un nivel un pelín más avanzado, jijiji. Estuve a punto de dejarlo pero Silvi me animó y me ayudó a entenderlo. Total, que el resultado es una pasada y estoy súper orgullosa, por lo que me ha costado y por lo bonita que es, además he aprendido muchísimo.

La lana es Manos de Uruguay que no había utilizado nunca. Es un placer al tacto y muy gustosa a la hora de ponértela.





6 comentaris:

  1. no me queda muy claro.... quién es bonita, la chaqueta o yo?.....
    ;)

    ResponElimina
  2. Laura! Estàs preciosa!! M´encanta aquesta jaqueta! A veure si acabo la meva!!
    Ptoooons

    ResponElimina
  3. Es ESPECTACULAR!!! Quina passada! Disfrutala molt!

    ResponElimina
  4. Una pasada...ya sabes que me encanta!!

    ResponElimina