dilluns, 7 de gener del 2013

JAQUETA AMIGA



Tornem a la feina... buf! No! 

A mi m´agrada més estar-me a casa, poder teixir a qualsevol hora i no tenir hora d´haver de parar per fer tuper del dia següent o anar a dormir d´hora! Aish... tot allò bo s´acaba!

En fi... ja queda menys per a les properes vacances!!

I ara el post... La meva primera “feina” a mitja una mica complicada ha estat aquesta jaqueta. La Bego del Taller la Llana em va donar les principals indicacions per a poder-la fer.

La llana és una llana 100% bambú, de Rosarios 4. Comprada al All you knit is love. És una llana preciosa de teixir, tot i que s'ha d´anar amb molt de compte, es desmunta amb molta facilitat.

El patró el vaig aconseguir al Ravelry, es diu JaquetaAmiga... tot i que no és exactament la mateixa, vaig fer una versió.

Em falta molt millorar aquest tema... però bé, per alguna cosa s'ha de començar, no?

Ana

--------------------

Volvemos al trabajo... buf! No!

A mi me gusta más estarme en casa, poder tejer a cualquier hora y no tener hora de tener que parar para hacer el tuper del día siguiente o ir a dormir temprano! Aish... todo lo Bueno se acaba!

En fin... ya queda menos para las próximas vacaciones!!

Y ahora el post... Mi primer Trabajo a media un poco complicado ha sido esta chaqueta. La Bego del Taller la Llana me dio las principales indicaciones para poderla hacer.

La lana es una lana 100% bambú, de Rosários 4. Comprada al All you knit is love. És una lana preciosa de tejer, aunque hay que ir con mucho cuidado, se desmonta con mucha facilidad.

El patrón lo conseguí en el Ravelry, se llama Chaqueta Amiga… aunque no és exactamente la misma, hice una versión.

Me falta mucho por mejorar este tema… pero bien, por alguna cosa hay que empezar, no?

Ana


4 comentaris:

  1. Guapíssima!! M'agrada molt, pensava que el títol del post era perquè li regalaves a alguna bona amiga, jiji, ;)

    ResponElimina
  2. Te ha quedado bien, yo tambien he hecho una versión del patrón,pero no me gusta el resultado por lo que la idea es deshacerla.
    Animo y Feliz año

    ResponElimina