diumenge, 20 de gener del 2013

Stockholm Scarf

Fa poc la Maison Bisoux va proposar un Kal per teixir aquest coll doble. En aquell moment tenia altres coses entre mans i els Kal encara em donen una mica de respecte, però el vaig posar a la meva llista de desitjos pendents.

Una amiga em va demanar un coll fa poquet deixant-me a mi la el·lecció de patró i llana. Vaig comprar aquesta Cascade de color entre negre i gris al Llanàrium i en qüestió de 2 o 3 dies el vaig tenir enllestit.

He gaudit molt d'aquest patró, és molt repetitiu i fàcil i m'he enamorat d'aquest color. De fet li hem encarregat uns quants cabdells més a la Làia.





Hace poco La Maison Bisoux propuso un Kal para tejer este cuello. En ese momento tenía muchas cosas entre manos y los Kal aún me dan un poco de respeto, pero lo puse en mi lista de deseos pendientes.

Una amiga me pidió un cuello doble hace poco, dejándome a mi elección el patrón y la lana. Compré esta Cascade de color entre negro y gris en Llanàrium i en cuestión de 2 o 3 días lo hice.

He disfrutado muchísimo de este patrón, es muy repetitivo y fácil, y me he enamorado de este color. De hecho ya le hemos encargado unos cuantos ovillos más a Laia.

Laura

6 comentaris:

  1. Es precios, m'encanta! Si dius que es facil l'haurem de provar a mi em feia respecte aquest patro.
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. Uuuauuuh!! És superxulo!! Ja saps que m´encanta! Jejej... tot un éxit de coll, en farem una pila!!
    Ptooons
    Ana

    ResponElimina
  3. És molt bonic! Segur que la teva amiga estarà encantada.

    ResponElimina
  4. Te ha quedado muy bonito!!!
    Lo de tejer en compañía, aunque sea virtual es un place
    :-)

    ResponElimina
  5. M'agrada molt! Però sembla molt difícil, no?

    ResponElimina
  6. Jeje, molt xulo! Ja estan demanats els cabdells :)

    ResponElimina