dimecres, 4 de setembre del 2013

Silken Straw Summer Sweater

Estic encantada amb aquest jersey!!! Quan vaig començar les meves vacances volia teixir algun jersey fresquet. Vaig trobar aquest patró de Purl Soho.

Vaig comprar un parell de cabdells de Ito Kinu a La Maison Bisoux, en un color verd que em va encantar. És 100% seda i un cop bloquejat té una caiguda chulísima, ja tenia ganes de provar-la.





Vaig disfrutar molt teixint-l'ho, el patró és molt fàcil i es fa tot d'una peça, sense costures!!!!!! no se'm dona gens bé cosir. Crec que el vaig fer en 10 dies, tot un rècord per mi.








El mateix dia que es va assecar el vaig estrenar! Potser l'hauria fet uns dits més curt però tot i així m'agrada moltíssim.






Estoy encantada con este jersey!! Cuando empecé mis vacaciones quería tejer algo fresquito. Encontré este patrón de Purl Soho.

Compré un par de ovillos de Ito Kinu en La Maison Bisoux, en un color verde que me encantó. Es seda 100% y una vez bloqueado tiene una caída chulísima, ya tenía ganas de probar esta lana.

Disfruté mucho tejiéndolo, el patrón es muy fácil y se hace todo de una pieza, sin costuras!!!! no se me da nada bien coser. Creo que lo hice en 10 días, todo un récord para mi.

El mismo día que se secó ya lo estrené!!! Quizá lo habría hecho un poco más corto pero todo y con eso me gusta muchísimo.


5 comentaris: