diumenge, 15 de setembre del 2013

SWEET DREAMS TWO



Fent aquest KAL de les Teixicòmanes aquest estiu m´ho vaig passar pipa!! I el patró em va agradar tant que el vaig voler tornar a fer. El patró és el Sweet Dreams, de la Boo Knits.

El segon cop vaig optar per una seda 100% de Greta and theFibers, havia vist algunes companyes de KAL que l´havien fet servir i m´havia encantat... així que vaig optar per comprar “una Greta”. 

A l´hora de fer-ho he fet dos vegades el Chart B, volia un xal una mica més gran que l´anterior.

El resultat ha estat espectacular, és d´un gustós increïble! 

Tinc al cap repetir amb algun altre patró de la Boo Knits!!

_________________________________

Haciendo este KAL de las Teixicòmanes este verano me lo pasé pipa! Y el patrón me gustó tanto que lo quise volver a hacer. El patrón es el Sweet Dreams, de la Boo Knits.

La segunda vez opté por una seda 100% de Greta and theFibers, había visto algunas compañeras de KAL que la habían usado y me encantó... así que opté por comprar “una Greta”.

A la hora de hacerlo he hecho dos veces el Chart B, quería aun chal un poco más grande que el anterior. 

El resultado ha sido espectacular, es de un gustoso increible!

Tengo en la cabeza repetir con algun otro patró de la Boo Knits!!

Ana





5 comentaris: