dimarts, 24 de gener del 2012

Ganxet XXL

He descobert una petita botiga al barri de Sant Martí (Barcelona), es diu L´Espiral. I resulta que és l´única botiga de per aquí que té aquest material tan divertit: el "trapillo", de Sacocharte.
Vaig aprofitar que la meva amiga Ganxetades m´havia regalat una agulla de ganxet del 15 per a motivar-me més a trobar aquest material, jeje.
Aquí tenim el resultat, amb dues troques petites de trapillo, m´ha sortit una cistelleta on guardar els meus fermalls.
Ara a buscar on comprar més!! Vull una catifa de trapillo!!
Ana
____________________
He descubierto una tienda pequeña en el barrio de Sant Martí (Barcelona), se llama L´Espiral. Y resulta que es la única tienda de por aquí que tiene este material tan divertido: el "trapillo", de Sacocharte.
Aproveché que la meva amiga de Ganxetades me había regalado una aguja de ganchillo del 15 para motivarme a encontrar este material, jeje.
Aquí tenemos el resultado, con dos ovillos pequeños de trapillo, me ha salido una cestita donde guardar mis broches.
Ahora a buscar dónde comprar más!! Quiero una alfombra de trapillo!!
Ana

20 comentaris:

  1. Nena es mooooolt chulo!!!!! a veure quin dia em puc fer amb una mica de trapillo i començar a fer alguna coseta!!!!!

    ResponElimina
  2. Pues si que quedó chulo Anna! Gracias por la mención guapa ;)
    Ya sabes que para lo que necesites puedes escribirnos y estaremos encantadas de ayudarte!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias mil por vuestras rápidas respuestas al mail!! Soy un sol!!
      Muuas

      Elimina
  3. Així dona gust "treballar en grup", jeje, jo poso l'agulla i tu fas tooooota la recerca!! La cistella és genial, la següent encara més gran!!

    ResponElimina
  4. Ostras!! una aguja del 15! que miedo !!! yo aun no me he atrevido ni a comprarla, pero viendo el resultado,,,, ha quedado muy guapa ! Y ya no te digo ,una alfombra rollo colorines debe quedar increible:))
    Besikos

    ResponElimina
    Respostes
    1. La aguja me la regaló una compañera del cole, la que me enseñó, jeje.
      Ha quedado muy chula, y es supergustosa de hacer!! Ningún problema con el 15, lo único es que hay que coger la aguja en plan como si llevaran un palo en la mano, jajaj, no delicadamente, sino a lo bruto... pero es genial!! Muy recomendable!
      En ello estamos, en hacer un pedido a Sacocharte, jeje... a ver si nos ponemos de acuerdo y lo hacemos pronto, ya tengo ganaas!!
      Ptoooooons
      Ana

      Elimina
  5. Laura, que xulo, ¿a on està aquesta tenda? passa l'adreça, jo visc a Sant Martí ;), vaig està buscant a molts llocs pero només vaig trobar info per internet. Gràcies per les indicacions del bufigorro, acabo de fer un coll per la nena pero no màgrada com a quedat... ;(
    Petons bonica.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      Sóc l´Ana, l´altra meitat de Cabdellània! Vaig anar al barri de St Martí, al C/ Cantàbria, 54. No tenen molts colors, i són del format bobina petita, però per provar si t´agrada va genial. No és una botiga dedicada a les llanes (no tenen agulles), així que l´agulla l´hauràs d´aconseguir d´un altre lloc.
      Ànims i ja m´explicaràs si ho proves, jejeje...
      Ptooons
      Ana

      Elimina
  6. Hola Aurora! Aquesta cistelleta la ha fet l'Ana, es chula eh! Ja li comentaré que quan pugui et passi la adreça.
    He vist el coll i el gorro que has fet i m'agrada molt, no et vas animar a fer la bufigorra al final?? Jo vaig haver de fer un altre per una amigueta del Biel, lo que passa es que la nena diu que fins que no li possi una rosa al cap no se la possara, tu creus???? jiji Un petó!!!

    ResponElimina
  7. Hola Laura, els nens son aixi, ho tenen tot molt clar, jajajaja... tinc tendinitis al braç dret i durant uns dies haig de ser MOLT BONA, :) es que vaig un altre coll i no m'agrada gens i a l'Andrea tampoc, jaajajaja. Felicita a l¡Anna de part meva, m'encanta, sobretot els colors. Ja saps a possar la flor!!! Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aurora! espero que et trobis millor...ara he de buscar una flor chula per possar-li i per ara cap m'agrada, jiji.
      Millora't i petons!!!!

      Elimina
  8. que xula!!! jo m'acabo d'iniciar al ganxet XXL i crec que serà adictiu! Jo ho vaig fer amb corda yi ja en tinc de preparades per a la primera catifa!!! Et segueixo desde JA per estar al dia!:))
    Aqui pots veure la meva cistella!:
    http://galianastreet.blogspot.com/2012/02/crochetismos-xxl.html
    *******

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      He vist el teu blog, m´encantaaa!! Ja t´he fitxat!! Jejeje.
      Veig que has fet la cistella amb corda, tinc moltes ganes d´anar a la cordereria que hi ha a Barcelona a comprar-ne i fer alguna cosa amb corda!! Mmmmm... té pinta de ser tan gustosa com amb el trapillo!!
      Mooolts petons!

      Elimina
  9. Buenos días,

    Me gustaría saber, si es posible, que pasos has seguido para hacer esta cesta, me encanta como te ha quedado y quiero hacer algo parecido para el cumpleaños de mi prima pero no consigo un acabado como el tuyo.

    Un saludo,
    Ainara.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      Primero hice la parte del fondo, en redondo, como para hacer un tapete, en punto bajo. Cuando ya me pareció que estaba bien de amplio, empece a subir hacia arriba, ya sin ningún aumento, y hasta que se me acabo el trapillo! Porque por mi habría seguido y seguido, jeje... es muy divertido y rápido tejer con XXL!!
      Muuuuas
      Ana

      Elimina
    2. Muchísimas gracias por la respuesta!! Lo intentaré así... ya te diré si me sale bien o no!!

      Un saludo!!

      Elimina
  10. Hola, jo també estic enganxada emb el Sacocharte, és genial!
    Jo conec una botiga al barri del Clot que en tenen i en bobina gran, i a més la noia és super maca. Es diu la Creativa mertxesites i esta: Al barri del Clot, Plaça del Mercat número 9, local 2, 08018 Barcelona. Des de la parada de metro és molt poc troç.

    Salut!
    Mercè

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Merxè!
      No he anat a les Mertxesites però tinc moltes ganes d´anar-hi!! Les tres troques de Sacocharte que em va regalar la meva amiga Ganxetades les va comprar allà i ja em va dir que hem d´anar un altre dia!! jejej. Així que, aviat m´hi passaré!!
      Ptooons
      Ana

      Elimina